Λόγω περιορισμού κυκλοφορίας το κατάστημά μας θα κλείνει στις 21:00 έως τις 07/01/2020

Πολιτική επιστροφών / ακύρωσης

Επιστροφές προϊόντων

Τα προϊόντα που διατίθενται και σας προσφέρονται μέσα από την ιστοσελίδα www. pantospotou.gr  έχουν προσεχτικά επιλεγεί από ειδικούς και με γνώμονα την παρεχόμενη ποιότητα του παραγωγού ή προμηθευτή μας. Όλα τα προϊόντα που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας / ηλεκτρονικό κατάστημα τηρούν αυστηρά τις προδιαγραφές αποθήκευσης και συντήρησης

Παρά τις συνεχείς προσπάθειες ώστε τα προϊόντα να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα κάποιο προϊόν να εμφανίσει αλλοιώσεις ή να είναι φθαρμένο ή ελαττωματικό.

Σε αυτές τις, εξαιρετικά σπάνιες, περιπτώσεις μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός 3 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Η διαδικασία είναι η ακόλουθη:

Μας ενημερώνετε με γραπτό μήνυμα για το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε στο info@pantospotou.gr αναγράφοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας, όνομα και τηλέφωνο.

Απαραίτητη προϋπόθεση αντικατάστασης είναι να μας επιστραφεί τον εν λόγω προϊόν στην ίδια άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν. (π.χ. Δελτίο Αποστολής-Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής, Φορτωτική κλπ) καταβάλλοντας μόνο τα έξοδα αποστολής τους.

 

Ακύρωση παραγγελίας

Δεχόμαστε ακύρωση της παραγγελίας μόνο σε περίπτωση που η παραγγελία δεν έχει ακόμα αποσταλεί από το κατάστημά μας για παράδοση. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας είναι ακόμα σε εμάς μπορείτε να την ακυρώσετε, ενημερώνοντάς μας με γραπτό μήνυμα στο info@pantospotou.gr και θα την ακυρώσουμε άμεσα επιστρέφοντας το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει.

Δεν αποδεχόμαστε ακύρωση ή επιστροφή παραγγελίας μετά την παραλαβή της από τον πελάτη. Δεν μπορεί να ακυρωθεί η παραγγελία παρά μόνο εντός 24 ωρών από την καταχώρηση της.

 

Επιστροφή χρημάτων

Όλες οι επιστροφές χρημάτων γίνεται ως εξής:

·         Είτε με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη (όταν γίνεται πληρωμή με κατάθεση)

·         Είτε με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη.

 

Το κατάστημά μας δεσμεύεται η επιστροφή να γίνεται το συντομότερο δυνατό. Η διαδικασία θα ολοκληρώνεται σε διάστημα 1-5 εργάσιμες ημέρες.